Post by poedrifapdiswa on Feb 15, 2022 20:27:05 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World of Tanks Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa loputonta rahaa ▞▞▞
▞▞▞ World of Tanks Blitz 2022 version ▞▞▞
Todella yksi harvoista parhaista laadukkaista sotapeleistä, joita löysin mobiililaitteella voitosta maksettavasta summasta huolimatta. Toivon, että vanhat tankit, jotka poistettiin pelin varhaisesta kehityksestä pelin ensimmäisen julkaisun jälkeen, tulevat takaisin kuten Ms1. Toivon tämän pelin parempaa tulevaisuutta.
Toimii hyvin
Lataa kauheesti jotain päivitystä
Kolme tähte pois vie ihan vitusti tilaa
Oli just ladannu sen alku jutun sit vaa alottaa alusta saatana sin meni turhaan 15min
Tämä peli on hauska, jännittävä, mutta myös ERITTÄIN turhauttava. Voit pelata hyvin ja liikkua kohdata vihollinen ja silti menettää pisteitä. Voit lyödä vihollista useita kertoja etkä aiheuta vahinkoa ja saada heidät tappamaan tankisi yhdellä tai kahdella laukauksella. Katso koko joukkueesi tuhoutuvan tuhoamatta yhtään vihollisen panssarivaunua. Jos olet tarpeeksi vihainen heittääksesi asioita, älä pelaa tätä peliä. Epäilen, että pärjäät paremmin, jos ostat paljon bonuspaketteja, tankkeja ja kultakolikoita.
Rakastan peliä, se on täydellinen. Se ei ehkä ole yhtä hyvä kuin todellinen tankkien maailma, mutta silti mahtava, mutta... on yksi ongelma, en voi pelata tätä peliä enää, koska päivitys on vanhentunut. Kokeilen kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja, mutta se ei vain onnistu. toimii, joten en voi enää pelata peliä. Olisin erittäin kiitollinen, jos auttaisit minua tai korjaisit ongelman.
vaikee tähtätä
T-44 8 tierin tykki lataa liia pi tkää mediks
Gl
World of Tanks Blitz Strategi kdg
Hyvä peli 😃😃😃
Paras peli koskaan hyvä työ
Ei ole toiminu aikoihin suht uusi galaxy note 2 ja uusimmissa käyttöjärjestelmässä 3 päivitystä eikä mitään, asentanu uudelleen päivitystä mutta ei mitään 😠 aikakaan jälkeen ei olla saatu mitään, vähän niinkuin suomen hallitus 😅
Aivan koukussa
Oon oottanu jo kaksi päivää ja resurssit ei oo vieläkään ladannu
Sopii kaikille 100 vuotiaille idjooteille
Muuten hyvä mutta tarvii likaa tilaa
Mahtava peli
hyvä peli, tarvii tosin tiimin yhteenpelamista ja huonona puolena se, että joka päivityksen jälkeen pitää pelin sisällä tehdä suuri lataus
World of Tanks Blitz Strateegia yfat
Korjaa pelisi 1.Tee kartat suuremmiksi. 2. Kasvata pelaajien määrää 7:stä 10:een 3. Muuta tavoitejärjestelmää. 4. Säiliön muutos. 5. Näytä vahinko, kun maalia ammutaan. 6. Tee siitä kuin World Of Tanks PC. Kiitos 😁.
Upea peli, hienoa, kuinka sitä ei pilata, kuten monet muut pelit ovat, kun niistä tulee mielikuvitus, loistava pelattavuus, olisi mukavaa, jos olisi olemassa tapa valita intensiivisempi peli, koska jopa korkeammat pelaajat voivat imeä ja se pilaa kokemuksen, mutta silti hieno peli 👌
PÄIVITTÄÄ!! En saa yhteyttä palvelimeen nyt. Täällä Aasiassa.
Olen pelannut tätä peliä melkein 2 vuotta ja se on ollut aika rankkaa tekniikan puun hionnassa, mutta peli on täydellinen ihmisille, jotka haluavat haastaa vihollisia tai murskata heidät pelkällä silmällä. Ainoa ongelma on, miksi YKSI:ssä on monia murskareita. MATCH, puhun 3 SMASHERSista, mielestäni se on vain häiriintynyt ottelu, en tiedä, mutta peli on 👌
Miksi en voi muodostaa yhteyttä palvelimeeni? En ole pelannut tätä peliä kuukauteen, enkä nyt saa yhteyttä palvelimeen
Kokeilin tätä puhelimella ja täähä on aivan paska. Koneella hyvä, mut kuka jaksaa pelata tätä puhelimellaa??
Mutta vaatii vakavan suorituskyvyn päivityksen.
Project Makeover Gündelik cbx
Ok
Niille, jotka vihaavat nopeasti vihaavat terveyspatukat ja huonot ottelut op tankeilla, tämä peli ei ole sinua varten, mutta suosittelen sitä niille, jotka rakastavat tällaista ja seikkailupeliä ja hauskoja hetkiä, tämä peli on täydellinen
World of Tanks Blitz Strategie gjit
Toinen ongelma iso iso iso iso ongelma afk:n joukkuetovereissa ja vihollisleiriläisissä potkivat heitä, jos he eivät liiku tai pysyvät yhdessä paikassa liian kauan.
Uusi päivitys on ihan perseestä kuolkaa helvetissä!
Pahuksen hyvää ajanvietettä👍
Kapinassa on virhe, joka käyttää aikaa kykyä palauttaa kaikki terveytesi, se teki minusta tavallaan voittamattoman, sain ammuttua 1 hv jäljellä ja olin vielä elossa korjaa tämä virhe.
Pelaan wot PC:ssä, mutta pidän tästä In Jobissa.
Enne Ku mä päivitin sen kaupassa niin se rupes toimi tosi normaalia niin pelis sitä täästi ja nyt Ku ei Oo ees tullu päivitystä täält play kaupast ni se rupes siel pelis ettimää päivitystä ja Ku se ei sitä päivitystä ni ei sitä pysty pelaamaan. Korjatkaa😵
Rehellinen arvosteluni, Dear Wargaming, Hei, olen blitz-pelaaja 5 vuotta (tänä vuonna 6) Näen, että paljon on parantunut ja kartat ovat menneet uusiksi..IU on muuttunut, enemmän teknisiä puutankkeja (jne.).. pyöritä youtube-kanavaa ja Blitz on ollut ainoa pelini.. Veljeni löysi tämän pelin pelattuaan rautavoimaa ja minä rakastin tätä peliä pelattuani..Haluaisin nähdä enemmän asioita muuttuvan tulevissa päivityksissä : ) ( Ideoita: Päivittäiset pelitilat joka viikonloppu, jotta pelaajat eivät kyllästy ) :\
Ratkaisin ongelman uudelleen nollaamalla puhelimeni ja yritin laittaa grafiikan korkeille asetuksille ja peli vain viivästyy ja siinä on S21 ultra 16gb ram, siinä on myös ram plus 4gb ramilla, jotta siitä tulee 20gb ram-puhelin ja peli viivästyy edelleen ja olen 5g-verkossa, ja tämä peli ei koskaan toimi oikein, koska minulla on todiste tästä, kun uusin puhelin on ulos, eikä se silti kestä peliä, se ei ole ollenkaan hyvä
Ei päästä peliin kun pitää ladata joku juttu!!!!!!!!
Ihan mahtava!!!!👍👍👍
WG haluaa ajatella, että tämä peli on ilmainen pelata ilman voittomaksuja, kunnes avaat myymälän löytääksesi kaikki myytävät säiliöt. Pelkästään saadakseen pelaajien voittamisesta maksettavan edun, he voivat maksaa jopa 50–100 dollaria saadakseen etulyöntiaseman kaikille, kaupassa olevilla tankeilla on paremmat panssarit ja vauriot, ja jos menet teknologiapuihin, löydät tankkeja. jotka eivät vastaa mitään myymälän tankkeista, useimmilla on huonot panssarit tai pahimmat vauriot, mutta niin käy, kun ostat premium
Täynnä botteja. Jotkut hyökkäävät vihollisen tukikohtaan ja kuolevat välittömästi, toiset vain tähtäävät minuun, kun siellä on selvästi muita. Pahin: Monet ovat afk. Selvästikin robottien, kuten useimpien, nimien takana on vuosi 2015, ja ne tekevät ennakoitavia toimia. Missä ovat oikeat pelaajat??? Loppuuko tätä peliä pelaavat ihmiset? Edit: Huomasin, että tämä on pääasiassa Aasian palvelimen ongelma. Valitse toinen palvelin paremman kokemuksen saamiseksi. En voi enää vaihtaa palvelimia. Kaikki tiedot menetetään.
Se on hyvä peli, ole hyvä, jos ne ovat tehtäviä, kuten WW2-tarinoita, voit ottaa tankin ja täydentää tai pari tai muutama tarinarivit erilaisista historiallisista tapahtumista tai jopa keksittyjä sellaisia, joissa voit pelata yksin tai yhteistyöllä sen sijaan, että taistelisit toistuvasti taistelun jälkeen. kartalla, joka vaihtuu toisinaan, henkilökohtaisesti pidän tarkka-ampujan paikan löytämisestä ja siitä, että minua ei huomata. Olisi myös mukavaa, jos peli on vanhentunut, sovellus ei "pakottaisi" sinua päivittämään ennen pelaamista,haluan sano lisää mutta minulta loppuu..
Upea peli, hämmästyttävä fysiikka, grafiikka ovat hyviä ja palvelimet ovat parempia kuin mikään pelaamani massiivinen moninpeli
Peli on vähän perseestä nyt, jatkan pelaamista korkean tason tankeilla ja harvoin pääsen pelaamaan matalan tason tai samalla tasolla. Olisi hienoa lisätä vaihtoehto pelata "saman tason" "korkean tason" tai "satunnaisen tason" vaihtoehdoilla, mutta lisätä uusi palkinto henkilökohtaiseen tehtävään "tuhota 2 korkean tason tankkia" ja nähdä myös paljon pelaajia jäljessä ja en tiedä miksi